REGULAMIN
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.
- Regulamin udostępniany jest na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
§ 2
DEFINICJE
Użyte w Regulaminie definicje posiadają następujące znaczenie:
- Sprzedawca -Piramida Zdrowia Radosław Chodyczko Spółka Jawna z siedzibą przy ul. Wigilijna 12, 20- 502 Lublin, NIP 946-262-47-74, REGON 060767781, KRS 0000385730, Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego (adres: ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 18; 21–040 Świdnik), tel. 696-553-957, email: piramidazdrowia@gmail.com;
- Sklep Zielarsko - Medyczny – dostępny na domenie www.piramidazdrowia.pl serwis internetowy zarządzany przez Sprzedawcę, umożliwiający Klientowi zawieranie Umów sprzedaży dotyczących Artykułów znajdujących się w Sklepie.
- Klient – zarejestrowany lub niezarejestrowany podmiot, który w Sklepie zawarł Umowę sprzedaży.
- Klient zarejestrowany – podmiot dokonujący zakupów w Sklepie, posiadający w Sklepie swoje konto, do którego dostęp następuje poprzez własny login i hasło dostępu.
- Klient niezarejestrowany - podmiot dokonujący zakupów w Sklepie, nie posiadający w Sklepie własnego konta.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta w ramach Sklepu, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Klienta artykułów znajdujących się w ofercie Sklepu.
- Artykuł – suplement diety, odżywka, kosmetyk lub inny produkt dopuszczony do sprzedaży bez recepty na terenie Rzeczpospolitej Polski, którego sprzedaż prowadzona jest przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.
§ 3
OŚWIADCZENIA
- Sklep Zielarsko - Medyczny (dalej jako Sklep) prowadzony jest przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca prowadzi Sklep Zielarsko – Medyczny na podstawie zezwolenia nr LU-W.8560.5.2012, wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie i jest odpowiedzialny za obsługę Sklepu oraz realizację zamówień.
- Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu prowadzi sprzedaż suplementów diety, odżywek, kosmetyków i innych produktów dopuszczonych do sprzedaży bez recepty na terenie Rzeczpospolitej Polski. Artykuły są wolne od wad, posiadają odpowiednie atesty i zezwolenia wymagane przepisami prawnymi oraz zostały nabyte zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca oświadcza, iż zamieszczone w Sklepie artykuły pochodzą z hurtowni farmaceutycznych, bezpośrednio od producenta lub dystrybutora i są oryginalne.
- Oferowane artykuły są przechowywane zgodnie z wymogami producenta, w sposób gwarantujący zachowanie wymogów jakościowych wymaganych przez producenta lub odpowiednie organy kontrolne.
§ 4
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Klient będący osobą fizyczną może dokonywać zakupów w Sklepie pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych. Klient będący osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej może dokonywać zakupów w Sklepie za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody będące wynikiem podania przez Klienta nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych na formularzach internetowych zamówienia, w związku ze składanym zamówieniem lub będące wynikiem nieprzestrzegania przez Klienta Regulaminu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy sposób korzystania przez Klienta ze Sklepu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe z przeznaczeniem użycie zakupionego artykułu lub za błędną interpretacje treści ulotek dołączonych do opakowań artykułów.
- Dane podawane przez Klienta przy składaniu zamówienia nie mogą naruszać przepisów prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
- Niedopuszczalne jest korzystanie przez Klienta z firmy Sprzedawcy, logo Sklepu, informacji zawartych na stronie internetowej Sklepu, m.in. nazwy, opisów, zdjęć, oznaczeń producentów artykułów, chyba, że korzystanie ze wskazanych w praw autorskich oraz własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy lub uprawnionych podmiotów trzecich.
- Klient zarejestrowany zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy i nie udostępniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, z którego korzysta w Sklepie.
§ 5
ZAMÓWIENIA
- Złożenie przez Klienta zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Na umowę sprzedaży składa się zamówienie, postanowienia Regulaminu, Polityki Prywatności oraz zaakceptowanych przez Klienta zgod i klauzul. W odpowiednim zakresie Akceptacja postanowień Regulaminu oraz warunków zawarcia umowy odbywa się przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie w Sklepie znacznika potwierdzenia zapoznania się z warunkami Regulaminu.
- Ceny artykułów oferowanych w Sklepie są jednostkowymi cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich.
- Zakup artykułów następuje według cen oraz kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Wysokość kosztów dostawy zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
- Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany cen artykułów w Sklepie, lub dostępności artykułów w przypadku zmiany cen lub dostępności w podmiotach, u których Sprzedawca się zaopatruje.
- Informacje o artykułach umieszczonych w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (art. 71 kodeksu cywilnego).
- Składanie zamówień przez Internet odbywa się 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem § 9 Regulaminu.
- Zamówienia można również dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 696-553-957. Zamówienia telefoniczne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00.
- W przypadku zamówień telefonicznych należy podać dokładną nazwę zamawianego artykułu zgodnie z opisem zamieszczonym w Sklepie na stronie internetowej www.piramidazdrowia.pl oraz dane zgodnie z formularzem internetowym zamówienia. Sprzedawca na podany przez Klienta adres e-mail przesyła Regulamin, informacje o przedmiocie i warunkach na jakich ma zostać zawarta umowa sprzedaży zamówionych telefonicznie Artykułów. Umowa zostaje zawarta poprzez potwierdzenie warunków umowy przez Klienta polegające na kliknięciu w przesłany przez Sprzedawcę w poczcie email link.
- Klient, przed złożeniem zamówienia przez Internet, zamieszcza w koszyku wybrane przez siebie artykuły, które zamierza nabyć. Klient ma możliwość zarządzenia zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych artykułów lub ich usuwanie, przeliczanie wartości artykułów i przeliczenia kosztów dostawy.
- Po ostatecznym wyborze artykułów z oferty zamieszczonych w Sklepie, Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy i wypełnia formularz internetowy zamówienia podając żądane dane.
- Do realizacji zamówienia konieczne jest wypełnienie wymaganych pól w formularzu internetowym zamówienia oraz podanie prawidłowego adresu e-mail.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Klienta Sprzedawcy.
- Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu), a następnie informuje Klienta drogą elektroniczną, na podany adres e-mail o warunkach na jakich została zawarta umowa, informację o jej realizacji i wysyłce pod wskazany w formularzu rejestracyjnym adres. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta na adres e-mail podany przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega prawo do odmowy przyjęcia do realizacji zamówienia w przypadku, gdy:
a) dane podane na formularzu internetowym zamówienia są niekompletne, błędne lub niepełne,
b) zamawiany artykuł został wycofany w obrotu lub wstrzymany na terenie kraju przez właściwe organy lub producenta.
- W przypadku odmowy realizacji zamówienia, wpłacone przez Klienta należności zostaną zwrócone niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odmowy realizacji zamówienia, na wskazane przez Klienta konto.
- Do przesyłanego zamówienia Sprzedawca dołącza paragon fiskalny, chyba, że Klient zażąda wystawienia faktury VAT. W przypadku pominięcia przez Sprzedawcę prośby o wystawienie faktury VAT istnieje możliwość jej wystawienia w ciągu 7 dni od daty zakupu po przesłaniu paragonu i wcześniejszym kontakcie drogą e-mail lub telefoniczną ze Sprzedawcą.
- Koszt wysyłki faktury VAT wystawionej na prośbę Klienta później niż realizacja zamówienia, z przyczyn innych niż wskazane w ust. 15 zd. 2, ponosi Klient.
- Klient ponosi koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy według stawek stosowanych przez operatora dostarczającego mu usługę związaną z korzystaniem z takiego środka.
§ 6
PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Klient ma prawo wyboru sposobu dostawy oraz formy płatności zgodnie ze wskazaniem w formularzu internetowym zamówienia.
- Dostawa następuje na adres podany przez Klienta na formularzu internetowym zamówienia.
- Dokonywanie płatności za zamówiony artykuł jest możliwe:
- online poprzez system Payu lub PayPal, - przelewem na konto Sprzedawcy z podaniem numeru zamówienia znajdującego się na karcie zamówienia na numer rachunku mbank 05 1140 2004 0000 3702 7327 9776 (BREBANKS.A.),
- za pobraniem
- osobiście w siedzibie Sprzedawcy w Lublinie przy ul. Wigilijnej 12.
- Artykuł wysyłany jest w terminie do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Zamówione artykuły dostarczane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Sprzedawca prowadzi również sprzedaż wysyłkową za granicę za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Koszty przesyłki pokrywane są przez Klienta i doliczane są do kwoty płatności, którą Klient ma obowiązek uiścić za zamówiony Artykuł. O całkowitym koszcie zamówienia Klient jest informowany przy składaniu zamówienia.
- Przy osobistym odbiorze zamówienia Klient zobowiązany jest posiadać przy sobie wydruk z potwierdzeniem wpłaty i numer zamówienia.
- Przy odbiorze osobistym nie są doliczane koszty przesyłki.
- Przy wyborze opcji dostawy „koszt dostawy ustalany indywidualnie” oferta Klienta wiąże od momentu akceptacji przez Klienta podanych przez Sprzedawcę kosztów przesyłki.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie artykułu z powodów leżących po stronie Klienta, m.in. z tym z powodu podania błędnego adresu dostawy, nieuzasadnionej odmowy przyjęcia artykułu. W takim przypadku Sprzedawca umożliwi Klientowi osobisty odbiór zamówienia w siedzibie Sprzedawcy albo na pisemny wniosek ponownie prześle zamówienie na podany przez Klienta adres po uprzedniej zapłacie przez Klienta kosztów ponownej dostawy, zgodnie z ust. 6.
§ 7
REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionego za pośrednictwem Sklepu Artykułu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zniszczenia Artykułu w przesyłce lub przesyłki, wady fizycznej lub prawnej Artykułu.
- Klient zobowiązany jest sprawdzić przy odbiorze zamówienia stan przesyłki, w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zniszczenia Artykułu w przesyłce lub przesyłki Klient może odmówić odbioru przesyłki, podając przyczynę odmowy odbioru przesyłki, lub spisać w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę protokół wskazujący uszkodzenia i zabezpieczenia przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej Artykułu Konsumentowi przysługuje, według jego wyboru, prawo żądania obniżenia ceny, odstąpienia od umowy albo wymiany Artykułu na wolny od wad.
- W przypadku składania reklamacji Klient powinien odesłać wadliwy artykuł przesyłką pocztową na adres Sprzedawcy z dopiskiem „reklamacja”, dołączając formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie Sklepu lub odesłać artykuł przesyłką pocztową na adres Sprzedawcy z dopiskiem „reklamacja”, przesyłając formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie Sklepu w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy. W przypadku odmowy odbioru przesyłki, o której mowa w ust. 2 Klient informuje o tym Sprzedawcę, przesyłając formularz reklamacyjny i podając w nim przyczynę odmowy przesyłki.
POBIERZ DRUK REKLAMACJI WORD
POBIERZ DRUK REKLAMACJI W PDF
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane wskazane w druku reklamacji.
- Reklamowany artykuł Klient odsyła do Sprzedawcy na swój koszt. W przypadku uznania reklamacji, koszty odesłania artykułu zostaną Klientowi zwrócone przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu zgłoszenia reklamacji otrzymania reklamowanego artykułu, informując o jej wyniku Klienta na adres e-mail. W przypadku nie ustosunkowania się do żądania wskazanego w reklamacji we wskazanym terminie uznaje się reklamację za uznaną.
- Klient, będący konsumentem ma prawo do złożenia reklamacji z powodu wady fizycznej lub prawnej Artykułu w ciągu 2 lat od daty wydania Artykułu, pod warunkiem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie Artykułu w ciągu roku od dnia stwierdzenia wady fizycznej Artykułu.
- Klient będący konsumentem posiada uprawienie do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformaODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających zinternetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 8
ODSTĄPIENIE
Zgodnie z art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827, Sprzedawca informuje, iż konsument ma praw odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Na podstawie § 3. Ust. 8. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych (Dz. U. 2015, poz. 481), Sprzedający informuje, że w/w ustawa o prawach konsumenta nie ma zastosowania do wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza.
„Informacji dotyczącej korzystania z prawa odstąpienia od umowy” (pobierz Informacje).
Przykładowy formularz wzoru odstąpienia od umowy (pobierz). PDF
Przykładowy formularz wzoru odstąpienia od umowy (pobierz). WORD
§ 9
PRZERWY TECHNICZNE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu z powodu serwisu technicznego, prac konserwacyjnych lub innych prac związanych z polepszeniem funkcjonowania Sklepu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany okolicznościami wskazanymi w ust. 1 lub innymi czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.
§ 10
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest Piramida Zdrowia Radosław Chodyczko Spółka Jawna z siedzibą przy ul. Wigilijna 12, 20- 502 Lublin, NIP 946-262-47-74, REGON 060767781, KRS 0000385730
Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
(adres: ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 18; 21–040 Świdnik).
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane i chronione przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.U. UE. L. Z 2016 r. Nr 119 str.1, dalej RODO)
- Polityka Prywatności Sprzedawcy określona jest odrębnym dokumentem.
§ 11
Cookies (Ciasteczka)
- Podczas korzystania przez Klienta ze Sklepu automatycznie zbierane są dane dotyczące Klienta. Do tych danych należą adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego.
- Pliki cookies, o których mowa w pkt. 1, to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia Użytkownika podczas przeglądania strony internetowej Sklepu Internetowego.
- Pliki cookies zapamiętują preferencje Klienta , co umożliwia m.in.:
a) podnoszenie jakości Usługi,
b) poprawianie wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych Artykułów,
c) tworzenie statystyk oglądalności,
d) utrzymywania sesji zalogowanego Klienta.
- Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu lub oprogramowaniu zainstalowanym w urządzeniu Klienta.
- Klient może nie wyrazić zgody na wykorzystywanie plików cookies (blokowanie plików cookies), co w przyszłości uniemożliwi przechowywanie plików cookies w urządzeniu Klienta.
- Klient, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie plików cookies (zastosuje blokadę plików cookies) powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron internetowych. Proces wyrażania zgody na wykorzystywanie plików cookies różni się w zależności od używanej przez Klienta przeglądarki.
- Klient, który chce usunąć dotychczasowe pliki cookies powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron internetowych lub usunąć pliki cookies ręcznie. Proces usuwania plików cookies różni się w zależności od używanej przez Klienta przeglądarki.
- Sprzedawca uprzedza, że zablokowanie lub usunięcie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu, a w niektórych przypadkach uniemożliwić korzystanie z niektórych jego opcji.
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
- O zmianach regulaminu Sklep będzie informował o tym fakcie zarejestrowanych klientów za pomocą poczty elektronicznej.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów, ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, (Dz.U., z 2018 poz. 1000), rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.U. UE. L. Z 2016 r. Nr 119 str.1, dalej RODO).
Poprzedni regulamin dostępny jest pod adresem LINK
Przejdź do strony głównej